Цифровий електронний датчик тиску оливи зі звуковим сигналом 12 — 24 вольти МК12х1,5 Паскаль МК12
1 249 ₴
- Немає в наявності
- Код: 1431765
- +380 (97) 989-39-45
Цифровий прилад для вимірювання тиску оливи двигуна та подавання звукового сигналу за низького тиску. Різь МК12х1,5
Прилад може встановлюватися на будь-які транспортні засоби з напругою бортової мережі 12 або 24 вольти. Датчик тиску призначений для точного (до 0,1 бара) контролю тиску оливи двигуна в межах від 1 до 8 барів і подавання звукового сигналу в разі, якщо тиск впав нижче за норму. Дізнатися нормальний тиск оливи під час різних режимів роботи двигуна можна в інструкції з експлуатації автомобіля, а потім порівняти з показаннями приладу.
Характеристики цифрового датчика тиску оливи зі звуковим сигналом 12 В-24 В Паскаль МК12:
- Електронний манометр.
- Призначений для точного (до 0,1 bar) вимірювання тиску оливи в двигуні та подавання звукового сигналу за низького тиску.
- Діапазон вимірювання тиску від 0 до 8 bar.
- Температура вимірюваного середовища 80-100 °C.
- Універсальне живлення 12/24 вольти.
- Різь датчика МК12х1,5.
Під'єднання цифрового електронного датчика тиску оливи зі звуковим сигналом 12 — 24 вольти МК12х1,5 Паскаль МК12:
Внимание! Щоб уникнути опіків, датчик встановлювати тільки на ХОЛОДНОМУ двигуні! Закріпити прилад на приладовій панелі в зручному для вас місці. Протягнути дріт у підкапний простір автомобіля. Знайти штатний датчик аварійного тиску оливи (мал. 1) і від'єднати дріт від нього. Викрутити штатний датчик і на його місце вкрутити електронний (мал. 2). Не докладайте надмірних зусиль під час закручування, датчик не вкручується до кінця різі, позаяк різь конічна. Переконайтеся, що олива не підтікає з-під датчика. Після того як датчик вкручений, з'єднати роз'єм датчика з роз'ємом від приладу до фіксації. Кабель закріпити за допомогою стяжок, які входять до комплекту.
Під'єднання приладу:
Дріт із білою або червоною смугою +12 або +24 вольти. Чорний дріт — мінус (маса).
Встановлення нуля:
Важливо! Встановлення нуля потрібно робити на повністю прогрітому та заглушеному двигуні. Від цього залежить точність показань приладу.
- Після того, як датчик встановлений, прогрійте двигун до робочої температури.
- Заглуште двигун і вимкніть живлення приладу.
- Утримуючи праву кнопку приладу, знову піддавайте живлення на нього. Тримайте кнопку, до появи на індикаторі символу C (Calibrate) (рис.3).
- Відпустіть праву кнопку. На індикаторі блиматимуть показання, які потрібно привести до нуля. Натискання правої кнопки збільшуємо показання, лівою — зменшуємо доти, поки на індикаторі не зобразиться 0,0 (рис.4). Після цього відпустити кнопки та за 5 секунд прилад повернеться у звичайний режим. За потреби калібрування нуля можна повторити.
Настроювання рівня тиску, нижче якого звучатиме сигнал:
Стандартно звуковий сигнал звучатиме за тиску 0,4 бара і менше. Це значення можна змінити в межах від 0,4 до 1 барів.
Швидко, упродовж 2 секунд тричі натиснути на праву кнопку. Прилад дасть один короткий сигнал, а на індикаторі блиматимуть показання тиску, нижче яких прилад подаватиме звуковий сигнал. Правою кнопкою вибрати потрібний рівень від 0,4 до 1 бару, потім відпустити кнопку та за 5 секунд прилад повернеться в звичайний режим. За потреби цю настройку можна змінити.
У разі тиску рівному або нижче встановленого вами рівня вмикається звуковий сигнал і миготлива точка на індикаторі (рис.5).
Щоб вимкнути прилад, натисніть і утримуйте праву кнопку 2 сек. до появи на індикаторі світної точки. Щоб увімкнути прилад, натисніть кнопку ще раз.
Основні | |
---|---|
Виробник | AYRO |
Користувальницькі характеристики | |
Харчування | 12 вольт |
Країна-виробник товару | Україна |
Гарантія | 14 днів |
- Ціна: 1 249 ₴